:')

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 13 December 2011

Rindu setengah mati

Salam cik bloggie !

Hari nie dah masuk hari ke 3 ain ada kat kL ! yee ain dah balik kL , tp masih tak dapat nak jumpa mr.s lagi . :'( huhu dia busy kerja . skrg pun dia kerja , dekat johor . amboi , jauh kemainn ! 

"B i miss youuu ! syg dah balik kL nie . tp b pulak takde , -.- pergi mana ha ? kan dah suruh duduk diam-2 jee jangan pergi mana-2 ! haha :D b syg ada lagu nie untuk b ! hihi nak dgr syg nyanyi tak ? hihi japp ehh . dgr tauu !"

Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu
Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati
meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…


"Dengar tak syg nyanyi ? kalau tak dgr , tak rindu syg lah tuu . hihi lagu nie untuk b tauu ! syg rindu b . :')"

I MISS YOU !

Sekian terima kasih (:

No comments:

Post a Comment