:')

Daisypath Anniversary tickers

Friday 9 September 2011

Heartbroken :'(

salam cik bloggie :)














err sampai hati awak buat saya mcm nie kan ? yeee saya mengaku, saya pun pernah sakit kan hati awak tp saya tak lebih awak :'( hm yaaaa past is past .just forget it -.-' #semudah tu jea cik ain ? hm maybe bagi ain susah tp takpe ain kuat kan ? so be STRONG GIRL :') 






janji si DIA kepada si DIA..
-saya tak akan tinggalkan awak
-saya tak akan biarkan awak dlm kesunyian
-saya tak akan curang dalam hubungan kita
- saya akan jaga hubungan kita dengan penuh kasih sayang
-awak tetap dihati saya
-tak akan berhenti menyayangi awak
-tak akan lukakan hati awak
-saya akan bahagiakan awak sentiasa
-saya untuk awak sorang jea

sweet , awak boleh jadi macam nie ?

janji lelaki :'( okay byee -.-'

LOTS OF LOVE 
NURUL A'IN (:

3 comments: