:')

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, 2 July 2011

SUGAR GLIDER ;)

hey dear, post lagi ! haha one day, dua entry ain buat .waaaa skrg lah nak menaip banyak, nak online lama2 .nnt nak kena tunggu seminggu pulak, nak buat semua tu xD yeee hari nie nak online lama2 ! sb SUKA :D 

yeee tgk lerr title diatas :D hoho sugar glider .haha kenapa tetiba cakap pasal haiwan yg sgt comel nie ? yeee tetibe tgk kat tv tadi, pasal SG nie, sgt sgt comel okay ! tetiba ada rasa nak memiliki SG tu ! wah, mana nak jumpa -,- boleh tolong tak ? huhu xD 

|
|
|
|
V


tgk lerr, comel tak ? tgk mata jea dah tergoda xD hoho sape yg baik hati, tolong lah belikan untuk ain :D 

haha okay, tu jea nak cite pun .sb terlaluexcited menengoknya pun xD

LOTS OF LOVE
NURUL A'IN (:

No comments:

Post a Comment