:')

Daisypath Anniversary tickers

Friday 1 July 2011

trying to be happy (:

dearbloggie (:
how are you sayang ? hee fine lah kan (: yeeeee hari nie ain tak tahu nak cite apa -,- pasal kat sekolah ? huhu BOSAN ! hari nie kat sekolah ada raptai penuh sukan tahunan, so org yg terlibat jea yg boleh ada kat padang .yg tak terlibat, pandai2 lah duduk diam2 dalam kelas :D hee ain hari nie duduk dalam kelas jea tahu ? bangga tak ? selalu kaki nie nak merayap jea :D tp, kejap jea lah dapat tahan pun .waktu sains, ain tak masuk kelas .ain pegi merayap, lepak dgn fatin, ayon and MR.S ;) haha teruk gila perangai .MR.S, hari nie saya dgr cakap awak .saya tak keluar kelas pun, tp lepas tu saya keluar :D okay, saya nie mmg degil ! -,- yeeeeee back to the TITLE kat atas tu ! huhu kenapa ain tulis title mcm tu ? 

|
|
|
|
V


hm okay, hari nie ain sedih sakit hati and mcm2 lagi -,- hm better tak payah tahu lah kot kan ;) setakat ain bgtahu jea dah okay lah kan sayang ? yeeee just gaduh kecik jea dgn MR.S .biasa lah, dah lama tak jumpa kan .nak gaduh2 manja :') 

okay, dah tak tahu nak tulis apa .just nak cakap, untuk MR.S : awak stop okay gaduh, saya dah penat lah awak .awak suka ke tgk kita selalu mcm nie ? tak kan ? saya ingat awak pernah cakap, yg awak nak hubungan kita nie lama kan ;) so, please stop sayang :) saya pun dah janji dgn awak saya cuba berubah and buang perangai buruk saya nie .so, senyum okay b :) 
ILOVEYOU SHAMIRUL :)


LOTS OF LOVE
NURUL A'IN (:

No comments:

Post a Comment