:')

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 11 August 2011

Hari nie hari khamis =='

wink, dearbloggie (: 
apa khabar ? sihat kah ? huhu yeeeee berbalik pada title diatas, hehe nampak pelik bukan ? yeeeeeee ain tak tahu nak buat title apa nie ==' so apa yg ada dalam kepala otak tu taip jea lah .act, skrg nie ain dah dalam tahap yg sgt sgt BLUR haish blur tahap maksimum punya .tak tahu lah kenapa ? ==' ain baru balik tuisyen nie, tadi belajar akaun .haha tu salah satu sebab jugak kenapa ain blur skrg -______- muka dah mcm apa dah hoi ==' 

tp, ain gagah kan diri jugak nie nak online and update something .even takde benda nak bercerita pun .yeaaaaaaaaa ain skrg tgh serabut ! serabut dgn kerja kursus akaun lagi, serabut dgn masalah yg tak pernah sudah dgn DIA .kenapa kita manusia nie, kena ada masalah ehh ? kalau takde, tak boleh eh ? ==' astaghfirullah, apa punya soalan nie ain oi ! tak masuk akal ! okay, berbalik pada cerita kerja kursus akaun tu .haish, ain kena sediakan 25 dokumen dalam minggu nie .nasib baik kerja tu mula-2 cikgu bagi kumpulan suruh buat .so, ringan lah sikit beban nya .

okay, tutup cerita pasal kerja kursus akaun nie, sb ain tak nak pikir skrg .haish benda yg selalu main dalam kepala otak ain nie pasal masalah ain dgn DIA .weeeeeeee, ain pun tak tahu kenapa lah dgn kteorg skrg ==' hm petang tadi ain online then ain buka dia punya profile, mmg selalu mcm tu lah ain buat .then, dia ada update satu status .dia cakap 'my camera same with her la ♥'   WITH HER ! of course perempuan rite ? haha kenapa tah ain rasa mcm ada something jea dekat dia punya status nie .siap berlove-2 bagai .heee sweet lah agaknya kan ? dah lah camera sama, org tu bagi LOVE pulak ==' untungkan org yg dia maksud kan tu ? then, lepas berapa minit ain tgk status dia tu ain baru perasan gambar kteorg yg ain tag kat dia tu takde, rupanya dia dah remove tag ! haha apa lah awak nie, kalau tak nak org tgk gambar tu awak cakap awal-2 dgn saya okay ? takde lah susah payah saya nak pinjam pendrive org semata-2 nak ambik gambar kita tu, nak upload kat fb then awak remove pulak x) kalau awak cakap awal-2 kan senang .takde lah org nak tgk gambar kita pstu comment-2 semua .nie org dah comment takkan saya nak delete gambar tu, tetiba pulak kan ? okay lah, lepas nie saya remove jea lah gambar kita tu awak .awak jgn risau okay ? 

haish saya ingat kita boleh happy mcm biasa awak, tp semua tu kejap jea kan ? awak ingat tak last kita gelak-2, kita gurau-2 semua ? yeeeeee hari ahad awak, hari yg saya teman awak keluar pegi beli baju awak semua tu .lepas tu, mana pegi semua gelak kita, gurau kita awak ? kat sekolah pun kita dah jarang jumpa dah .yeeeeee kdg-2 saya jelous tgk fatin ayon, diorg ada jea masa nak jumpa kan ? kita ? takpe awak saya faham :') yeeeeeeee skrg mmg ain tgh im dgn dia, tp tak tahu lah kenapa kteorg im pun mcm tak selalu .mcg pun sama ==' awak, awak pernah pikir tak kenapa kita tetiba jadi mcm nie ? mana ayat-2 manis awak dulu ? hm okay cukup lah awak :') 

kdg-2 saya rasa awak mcm dah bosan dgn saya .saya nie membosankan ke awak ? sorry saya tak mcm ex awak yunk, yg awak cite kat saya time kita gayut hari tu .saya tak mcm dia awak :') hm okay lah, ain mmg betul-2 tak tahan nak menangis :'( better stop, okay that's all for today .

sorry awak, saya nak awak tahu saya sayang awak <3

LOTS OF LOVE
NURUL A'IN (:

No comments:

Post a Comment